Recent Posts

söndag 3 januari 2010

Vad gör man inte ...

Hej,

Idag har vi dragit vårt strå till stacken i den ekonomiska krisen ... alltså shoppat *ler*

Vi tog en tur till Frölunda Torg idag efter Lisa och hennes mans tips om att de hade pulkor i leksaksaffären där. Och när man ändå är där så måste man ju bara kolla i lite andra affärer, speciellt nu när det är reor! Jag hittade en ny Puma-ryggsäck för ynka 99 kr på Stadium som jag skall ha när jag tränar, min gamla som varit med mig på de flesta ställen t ex Saharaöknen börjar ge upp sitt liv :)


Köpte ett par linnen med brottarrygg på JC, tror att de blir jättesnygga till en lite bylsig och baktill v-ringad lila tröja jag köpte på HM för ett par veckor sedan!


Sedan så köpte jag en bricka på Village för ynka 25 kr som just nu får agera vatten- och jorduppsamlare under en fin julgrupp som mina föräldrar hade med sig när vi hade middag för mina och J´s föräldrar dagen innan nyår. Köpte även en liten julskylt på 27 kr på DiModa, men den lär ju inte komma upp förrän till julen 2010. Alltså inte shoppat järnet, men många bäckar små ... till vår stackars ekonomi ... vad gör man inte som arbetslös för att få hjulen att snurra igen :)

Ps. Just nu står den på ComHem-boxen i vardagsrummet för hela köksbordet är belamrat för jag håller på med ett målarprojekt! Ds.

Imorgon blir det ett medelpass på Friskis & Svettis och inköp av mer färg på Panduro så jag kan fortsätta på mitt projekt och sedan skall vi försöka hinna med lite åkning med nya pulkan med dottern. Hon har testsuttit härinne, men skall bli kul att se hur hon är ute i snön!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar