Recent Posts

fredag 8 januari 2010

Utan barn och man ...

Hej,

Ja, just nu sitter jag hemma alldeles själv med David Guetta på högsta volym ... mmm ljuvligt att få vara själv ett par timmar!

J är på väg till stan med dottern, skall en tur till BVC och några ärenden och jag sitter hemma och snorar, är alldeles tung i huvudet av den j***a förkylningen! Kan ju självklart bero på att jag sover alldeles för lite också *ler* ... kom i säng kl. ett (nästan tidigt för mig) och dottern vaknade runt 6:30, men J var snäll och gick upp med henne och lät mig fortsätta sova en stund till, puss min älskling!

Verkar inte som att det kommer bli någon fest för mig imorgon i alla fall ... snyft!

Ja, ja det är bara att kolla runt hos Er alla fina och roliga bloggare och sedan får det nog bli lite städning här hemma ... hur tråkigt det nu än är!

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

Catharina sa...

Inte roligt att vara krasslig speciellt inte när det är helg och roligheter på gång. En stor krya på dig kram ifrån mig

emilia (: sa...

jag fattade inte riktigt men asso hur vinner man den där tävlingen som du har just nu? (inte för att jag tänkte vara med på den men bara undrade...)

Skicka en kommentar