Recent Posts

tisdag 12 januari 2010

Dagens ... outfit mm ...

Hej,

Idag börjar väl min hemska förkylning äntligen ge med sig, förutom att nu har jag fått hosta istället :(

Tänkte slänga upp en dagens outfit bild idag ... kanske lite väl uppklädd för en "playdate" som jag snart skall iväg på, men jag försöker övertyga mig om att jag visst är frisk och fräsch igen - not :)

Klänning KappAl, linne Stadium, halsband Pearls for Girls, leggings Gina, strumpor H&M och stövlar några no name köpta för ett par år sedan på Maxi tror jag, men jättebra.

Har sökt flera jobb, slängt in en maskin tvätt och satt igång diskmaskinen så nu är jag strax redo för att sticka iväg till Lisa för vår "playdate" med barnen (hämtar dottern på förskolan lite senare), men även lite "gitltalk" - me like :)

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar