Recent Posts

tisdag 12 januari 2010

En eftermiddag bestående av tjejsnack och barnlek ...

Hej,

Ja, nu sitter jag och slappar efter att ha lagt lillan för kvällen. Dagen har varit innehållsrik och mycket rolig, som den alltid är i Lisas sällskap! Jag var hos Lisa vid ett och då sov Edwin så vi fick oss lite te (nä, läs jag fick te, hon håller på med den läskiga danska kuren) och lite tjejsnack!

Ps. jag kan berätta en liten hemlighet för Er, jag håller på att skriva på två romaner och Lisa fick äran att läsa några kapitel på den ena. Ds.

Vid två hämtade jag dottern på förskolan och strax efter vi kom tillbaka så vaknade Edwin och barnen käkade lite och har sedan lekt hela eftermiddagen. Vi fotade barnen en hel del så när jag kom hem så hade jag nästan tagit femtio kort! Visar några av dem nedan:


Dottern ser ut som att hon tänker "oj, här var det stökigt". Tunika Polarn & Pyret, jeans Lindex.
Någon som ser om jag busar, tänker nog Edwin! Tröja och byxor från Nova Star, eller hur Lisa?!











Barnen pussas, så sött!!


Jag och dottern.

Lisa och barnen (dottern ser ut som hon vill fly fältet) :)












Lisa skulle ta en massa bilder på mig, här är den bästa ... eller skojigaste :)


Jag var hemma först vid halv sju, efter att ha köpt med mig pizza hem på torget för jag orkar inte laga mat när J inte skulle vara hemma. Sedan har jag badat och lagt dottern och för en liten stund sedan så kom sambon hem efter bion, Avatar, som alla tycks prata om just nu.

Ps igen. Ser jättekonstigt ut med bilderna får inte det att funka :( Ds.

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Skriver romaner säger du? Vad spännande Frida. Det är faktiskt min dröm att skriva en bok någongång... Älskar att skriva men jag har bara inte hittat handlingen än. Men en vacker dag eller för all del en ful så kanske, kanske :)

Skicka en kommentar