Recent Posts

tisdag 19 januari 2010

Shoppat lite igen ... :)

Hej,

Idag har jag förutom sökt lite jobb i förmiddags varit hemma hos Lisa för lite tjejsnack och barnlek (samma som förra tisdagen, kanske en tradition ... ).

Nu sitter jag och chattar med Lisa också, ja våra "gubbar" tycker vi är skittråkiga som sitter uppe halva nätterna och chattar ... men samtidigt har jag faktiskt beställt ett par saker till dottern på Rockefella, de har ju rea nu.

Ett par snygga byxor och en cool mössa (man får även med ett märke till) fick det bli!

Bilder lånade från Rockefellas hemsida.

Vi hörs!

Kram Frida

4 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Japp det blev en riktigt mysig dag tillsammans med mycket snicksnack och goda cupcakes!!!!

Massa kram & go'natt!

/Lisa

♥ Fyra årstider sa...

Härligt med shopping..det känns som länge sedan för mig.
Kram Lotta

Catharina sa...

Hej Frida! Du har en award att hämta inne hos mig. Njut av fredagen och må så gott. Kram

A home far away sa...

Hej! Vilken fin blogg du har, ska genast kika runt lite mer på den:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Skicka en kommentar