Recent Posts

måndag 18 januari 2010

Träning och Leilas cup cakes ...

Hej alla glada,

Ja, är väl fortfarande lite down, men blir så glad av att Ni skriver så snälla saker till mig och att jag får fler och fler prenumeranter och besökare hela tiden ... det är ju Ni som gör bloggandet till något kul!!

Helgen har varit lugn, mest varit hemma och tog en tur till stan igår. Idag har jag varit och storhandlat med dottern och nu ikväll var jag och Lisa på step-up igen. Det är tre veckor sedan jag tränade nu pga av förkylning och Lisas hemska danska kur så det är så kul att ha kommit igång igen, tanken är ju att det skall bli två ggr i veckan!

Efter middagen så satte jag igång och bakade Leilas goda cupcakes ... mums!

Usch vilken dålig bild det blev, men goda är de iaf!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Mmmm, cupcakes är ljuvligt gott....

Skicka en kommentar