Recent Posts

lördag 16 januari 2010

Ingen inspiration ...

Hej,

Ja, det har varit no action på bloggen de sista dagarna, vet inte men jag har ingen inspiration till varken inredning eller mode eller nåt, har bara gått runt här hemma och varit sur och grinig :(

Måste ta mig i kragen ... men lättare sagt än gjort!

Igår fick jag i alla fall min mudmask och lip plumper från Bellme som jag beställt. Idag testade jag Lip Plumpern (Lip Injection, Two Faced) och jag måste nog säga att den funkar, känns fortfarande som man har lite "snyggt svullna" läppar och jag tog på den klockan ett idag! Mudmasken får jag testa ikväll eller imorgon får se ...

Nu sitter jag i alla fall med Lady Gaga i öronen och äter årets första semla :)

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej i stugan :)

Hehe förstår att det är lite mer att planera när man har barn etc, men det blir väl desto roligare när man väl kommer ut då, bara att räkna ner :) härligt.

Usch känner igen det där deppiga humöret, när jag gick uppe på a6 här innan (köpcenter) så var jag arg på alla, alla småsaker blev gigantiska och ja usch itne alls kul. Hoppas inspirationen återkommer snart här.
KRAM

Frida sa...

Ja tänk va hade man gjort utan sina vänner? Tänk vilken energi dom ger en alltså, helt sjukt. Önskar bara att alla kunde bo närmare, men det blir desto roligare när man väl ses såklart.

Kram och happy måndag.

Skicka en kommentar