Recent Posts

onsdag 6 januari 2010

Herregud vad mycket snö ...

Hej,

Ja, snön har vräkt ner här hela natten så i morse var det väldigt mycket snö, kommer knappt ihåg när det var så här i Göteborg sist.

Har det varit det sedan vi var insnöade i november 95?

Såg ut så här på balkongen imorse!

Så efter frukost var det bara att ge sig ut med dottern i pulkan en stund, vem vet när det kommer vara så här mycket snö igen under hennes barndom (om man nu skall vara lite neggo ang. klimatdebatten). Jag är lite lätt förkyld så jag tyckte det var jättejobbigt att springa uppför backen med dottern i pulkan. Jag vill inte vara sjuk, jag vill vara frisk och gå och träna! :(

Var inte lätt för en michelingumma att pulsa i så mycket snö!

Annars håller jag på att städa ut julen, men är definitivt inte klart ännu ... är så jag, börjar i en ände och fortsätter i en annan så det blir ofta inte något helt klart!! Men mitt målarprojekt är klart, skall bara fixa iordning allt i badrummet så kanske det kan bli några bilder sedan. Sen, sen ... ja, så låter man ofta :)

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Åh va fina ni är!

Jag veeeeeeeeeeeet - jag vill också träna!!!! Fasen va hårt vi ska köra när jag är klar med kuren!!!!! JÄRNET!!!!!!!

Kram!

Frida sa...

Hej Frida :)

Yes dom köpte jag på ikea, dom heter Merete :) Perfekta om man vill ha stilrena och enkla men snygga gardiner :)
Kram

Skicka en kommentar