Recent Posts

torsdag 7 januari 2010

Atcho (eller hur det nu stavas hihi) ...

Hej,

Idag har varit en trött och förkyld dag ... jag gick och la mig vid två och tre minuter i sex vaknar dottern och vägrar somna om ... så trött är bara förnamnet och dessutom har jag blivit riktigt jäkla förkyld också (inte igen)!

Sedan i somras, utan jobb som jag är, så har jag blivit världens nattmänniska, jag sitter vid datorn och skriver både det ena och det andra, eller så kanske jag och Lisa sitter och chattar halva natten! Jag älskar att få sitta i lugn och ro, ha min egentid, och lyssna på Spotify och göra det jag vill ... men som sagt synden kommer tillbaka och biter mig hårt i rumpan varje gång ;)

Så idag har verkligen varit en trött dag, inte varit utanför dörren överhuvudtaget, men J har hämtat upp alla lådorna så dem har vi fyllt med alla julsaker som snarast (läs imorgon) skall tillbaka till sin vanliga plats i källaren! Så just nu är alla ytor där det stått en massa julsaker nästan tomma, nu måste jag ta tag i att fixa lite fint, men har inte riktigt haft inspiration till det det sista. Allt går så mycket upp och ner, i november var jag sååå inspirerad, shoppade en massa fina inredningssaker och pysslade här hemma ... men nu är jag isf mer inne på att styla mig själv, inte mitt hem ...

... genomgår jag en livskris, inredningsmänniska som jag är, eller vad tror NI?

Nu lite mode som iaf får detta till att bli en ganska bra dag, jag har beställt hem en Odd Molly tröja (på rea dessutom) väldigt vardaglig och enkel, men sååå fin tycker jag.

Bild lånad från www.country-dreams.se

Vi hörs!

Kram från en snorig (ops atcho igen på Er) Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar