Recent Posts

måndag 11 januari 2010

Nu skall man bli vacker också ;-)

Hej,

Ser att min besöksräknare bara rusar i höjden och det är så roligt och gör mig så glad!! Tack alla Ni som besöker och kommenterar, så kul att så många vill läsa om mitt liv!? :-)

Nu har jag precis lagt en beställning på ett par skönhetsprodukter, så förhoppningen är ju självklart att bli lite fräschare och vackrare ;)

Hittade de här produkterna på Bellme.se som ju är ett Blondinbellas företag ... har faktiskt inte varit inne där förutom, men verkar ha en hel del bra erbjudanden. Däremot är jag lite sugen på att kolla in hennes klädmärke Classified när de övriga kläderna kommer ut på Bubbleroom och i vanliga butiker, än så länge har jag bara sett träningskläderna.

Har letat lite det sista efter en Lip Plumper, har väldigt tunna läppar så jag tänkte helt enkelt testa om en sådan produkt överhuvudtaget fungerar. Har kollat lite på nätet men är ganska dyra tycker jag, men nu slog jag till, till ett bra pris dessutom! Köpte även Make Up Stores Mud Mask som är dagens produkt.






















Bilder lånade från Bellme.se

Vi hörs!

Kram Frida

Ps. Här svänger vi helt från inredning till skönhetsprodukter ... gillar eller inte, det får Ni jättegärna ha synpunkter på? Allt från inredning, kläder, smink till barn, städning och disk ingår i mitt liv, men skriver ju hellre om smink än städning kan jag säga! Ds.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar