Recent Posts

onsdag 13 januari 2010

Mmmm, drömmer mig bort ... eller helst hem ...

Hej,

Ja, jag hittade den här underbart ljuvliga lägenheten hos favvomäklarsiten Alvhem ...



Här, i Linnéstan i Göteborg, skulle jag absolut inte ha något emot att bo, förut att lägenheten bara är en två & halva på 62 kvm, vill ju ha större inte mindre än man har och priset lär ju dra iväg ... snyft! Linnéstan är inte långt från där jag bor, men priserna tillhör en annan värld ... och någon annans plånbok!

Men inredningen i lägenheten, stilen mmmm säger jag bara ... men de lär väl inte ha några busiga barn som bor här? :) Läs och njut mer här om Ni vill!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Inspirera Mera sa...

Vilket vackert hem. Det matbordet skulle jag vilja ha i vårt blivande hus. Kram Sandra

Skicka en kommentar