Recent Posts

måndag 2 november 2009

Kärleken är besvarad ...

Hej,

Ja, alltså en Odd Molly-blus kommer komma till mig i ett paket på posten snart ... jag har alltså vunnit en auktion på Tradera ... yippie!! (Hoppas den passar bara ... ?!)

Är den inte fin? Me love *ler* Bild lånad från Tradera.

Ja, nu börjar väl julen hemma hos oss ... i fredags så var jag och Lisa med barnen på Ikea, det var jättetrevligt att gå där och tjöta och äta en traditionell köttbullelunch! Inköpen blev en ny lampa till vardagsrummet, lite ljus (som kommer att bli fina adventsljus), lite barnsäkerhetsprodukter, ny sprits med tyllar och en liten minijulgran! Den kommer att få bo inomhus i november, men i december så kommer den få flytta ut på balkongen, hoppas jag kan hitta någon utomhusbelysning, har för mig att vi skall ha någon sådan ...



Utanför fönstret på bilden kan ni se ett regnigt Göteborg (vädret är riktigt hemskt idag, tur att man inte behöver gå ut). I lördags så firade jag och sambon 11 år tillsammans, så det blev en god middag och efterrätt för att fira! Igår vaknade jag upp och var förskyld ... inte riktigt lika kul!

Vi hörs! /Frida

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!

Du har vunnit hos mig :)
Maila mig din adress så kommer ett paket på posten inom kort.

Önskar dig en fortsatt trevlig måndagkväll.
Kram Åsa

Marie sa...

Så fin den lilla granen var. IKEAtur är alltid trevligt, och köttbullelunch är väl nästa obligatoriskt. Eftersom jag själv bor i Norge, så blir en tur till IKEA som att besöka en bit av hemlandet. /Marie

Skicka en kommentar