Recent Posts

onsdag 4 november 2009

Julstrumpa och tofflor ...

Hej allihopa,

Jag vill börja med att säga att det är såååå roligt att fler och fler av Er därute hittar till mig och jag vill tacka för alla gratulationer till min vinst! Väntar med spänning tills jag får den och kan hänga upp den ...

Igår fick jag paketet med julstrumpan jag beställt från MiaMaria. Den var verkligen lika fin som jag trodde och dessutom hade hon packat den fint ...




och gjort ett jättefint kort hon skickade med. Verkligen kul när man får något man känner att personen ifråga som skickat det lagt ner tid och energi på att få det fint och roligt! Tack MiaMaria!



Julstrumpan kommer nog få bo i dotterns rum till jul.


Barnstol Ikea, nalle present.

Måste bara visa ett kort som smälter en mammas hjärta också, min söta dotter provar mina tofflor och tycker det är så kul att stolpa omkring hemma i dem ... med risk att snubbla över storleksskillnaden mellan toffel och fot ... *ler*


Förkylningen har varit bättre idag, så imorgon blir det nog en tur till stan. Nu skall jag sätta mig och läsa alla Er andras fina, tänkvärda och roliga blogginlägg och äta lite helnöt ... man måste väl få unna sig lite när man är sjuk ... *ler*

Vi hörs!

Kramar Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Så söt hon är lilla gumman!!!

Fin julstrumpa också! Fick du mitt mess förresten?

Kram

Skicka en kommentar