Recent Posts

lördag 14 november 2009

En rolig kväll på stan ...

Hej,

Idag är det en trött (och lite bakfull) bloggerska som skriver ... *ler*

För igår var jag nämligen på After-Work med mina tidigare arbetskamrater, vi träffades vid fyra och jag åkte hem vid ett så det var en lång men mycket rolig AW! Så idag blir det ingen inredning, ingenting vad ni är vana vid, utan idag blir det några partybilder .... men allt är ju en del av livet ...



Här är jag och några av mina roliga fd arbetskamrater (det är jag i den rosa Odd Molly blusen jag vann på Tradera).



Blev några sådana här igår (tackar så mycket Jonathan och Nico) ...



Inga bartendrar utan två av mina galna (och mycket roliga) arbetskamrater!

Nä, nu får jag fortsätta med att lägga upp alla roliga bilder på FaceBook så mina trevliga kan se dem!

Vi hörs en annan dag och då förmodligen mer inredning ... *ler*

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar