Recent Posts

måndag 2 november 2009

Jag vann ... igen ....

Hej,

Får bli ett inlägg till idag faktiskt, fick reda på för en stund sedan att jag vunnit på Åsas fina blogg! Se här nedan vad jag vunnit, så fin, kanske skall ha den i dotterns rum ... så hon sover gott om nätterna ...

Kul att den liknar min Välkommen-skylt jag har i hallen, som ni ser här på bloggen också.




Skrev ju tidigare idag att jag vann en auktion på Tradera igår och nu vinner jag idag också ... fast jag är förkyld ... skall på anställningsintervju senare i veckan så vem vet kanske kan vara min lyckodag då också!!

Nu skall jag sätta mig och skriva några jobbansökningar och sedan börjar min barnfria kväll!

Vi hörs! /Frida

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Frida!
Hittade hit via Åsas blogg! Grattis till vinsten, hjärtat är jättefint!

Vilken söt Odd Molly blus du vann på Tradera!
Älskar Odd Molly;)

Ha en trevlig vecka,

kram Jenny

[ lilla fru werner ] sa...

Va kul att du vann igen och ännu mer kul att du ska på anställningsintervju! Du får skvallra mera när vi pratas vid! Krya på dig! Kram

Hanna sa...

Grattis till vinsten, så gulligt.
Hanna

Skicka en kommentar