Recent Posts

onsdag 25 november 2009

Ny bebis till världen ...

Hej,

Ja, det är inte jag som har fått eller väntar en ny bebis till världen, nej jag var och hälsade på min kompis Jennie idag och fick träffa hennes son, Robin, för första gången!

Han är faktiskt är 1 och ½ månad, men vi mammor har inte fått tummen ur att träffas förrän nu. Så liten, så lätt ... gud har man haft en sådan liten, känns som en evighet sedan ... men hon är ju bara 1 ½ så, så länge sedan kan det väl inte vara ... *ler*


Först lite mat ...

och sedan sova hos mamma, det är livet det!

Nu sitter jag här med en kopp te och lussekatter och gottar mig!

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

Catharina sa...

Hej hej! Tittar in via Jennies sida på "fejjan" och så har vi ju träffats för längesen..... Vilken fin blogg du har. Jag kommer kika in igen. Kram på dig från Catharina ( Robins faster )

Frida sa...

Hej och va kul att du hittade till mig :) du verkar ha en jättemysig blogg också, inspiration tycker jag om och som du sa; bra namn hihi :)

KRAM

Skicka en kommentar