Recent Posts

måndag 9 november 2009

Dottern rum del 1

Hej,

Ja, nu är den äntligen på plats ... min fina vinst från Åsa, den hamnade ovanför dotterns säng så hon sover riktigt gott om natten! Tyvärr har mitt lilla hjärtegryn haft feber idag så vi har varit hemma och försökt kurera oss, blir nog ingen förskola imorgon ...

Sambon låg ju deckad hela förra veckan och jag var ju också lite sjuk, vi känner väl oss inte riktigt helt friska ännu ... men nu verkar det ju tyvärr som dottern fått det ... hoppas inte det är svinisen ... bara vanlig förkylning!


Tänkte när jag ändå höll på, att visa upp lilla dotters rum, men insåg att jag har så många bilder att visa så det får bli i ett par delar ...


Sängkläder från Ikea, kudde från Pentik (under den korta period det fanns här i Gbg).




Den här fina boxen ingår i ett set av tre som inhandlades på Ikea när vi var där med Lisa och Edwin för ett par veckor sedan. Lillnasse är verkligen inte stylad inför fotograferingen ... hans öron ser riktigt äckliga ut för dottern älskar att gå omkring med alla gosedjur i munnen ... tvättar och tvättar alla hela tiden ... men blir tyvärr lika äckliga snart igen ... :)


Lampa och kruka från Cult Design.



Nä, nu blir det att surfa runt en stund till innan kudden väntar!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Åh så fina bilder! Me like Cult!!!!! Ska ta o köpa lite mer Cult hem så småningom!!

Har du sett - du har fått en prenumerant till!!!! Kul!

Kram kram!!

Skicka en kommentar