Recent Posts

måndag 26 oktober 2009

Jag är kär ...

Hej,

Ja, jag har kärat ner mig i Odd Mollys fina kläder! Säg mig är inte blusen nedan helt underbar?!
Gillar att flera av deras kläder har ett budskap också (är det inte alls tjejigt ...*ler*)

Bild tagen från Tradera.

Dock är priserna inte riktigt i takt med min arbetslösa plånbok ... men jag har ju nyligen upptäckt Traderas underbara värld! Jag har köpt flera klädesplagg till dottern jättebilligt och har funderingar på att kanske sälja lite bebiskläder själv också, undrar om man verkligen vill ha samma kläder om det skulle bli en till bebis?!

Sedan fyndade jag en tröja till mig själv från Acne på Tradera för några veckor sedan, den var ju självklart inte årets kollektion, men kollade jag in deras hemsida så kostar en liknande tröja 500 kr och jag fick den för 68 kr inkl frakt!

Fin men enkel tycker iaf jag. Även den här bilden är tagen från Tradera.

Så det blir att fortsätta kolla på Tradera så hoppas jag kunna göra ett fint fynd vilken dag som helst nu!

Vi hörs! /Frida

2 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Tradera äger!! ;)

Usch, här är man uppe alldeles för sent... Har suttit och skrivt ett CV heeeeela kvällen.... Pju... Ursäkta att jag inte svarade på ditt sms förut... Telefonen låg inne i sovrummet på laddning och hörde inte pipet...

Förresten! Byxorna fanns tyvärr inte i större storlek i Kungsbacka...

frida nyqvist sa...

hihi hej,
jag såg din kommentar
så roligt att vi heter likadant :)

Skicka en kommentar