Recent Posts

tisdag 10 november 2009

Dotterns rum del 2

Hej,

Här är fortfarande lite febrigt med dottern så det blir att vara hemma imorgon också. Och här kommer den utlovade del 2 i dottern sovrum.


Stol Ikea, nallen en present.


Lite suddig bild, men tycker de här bokstöden som kommer i par är så fina, köpta på Phillies Design i Göteborg, och alla dotterns skavda böcker :)




Trolltavlor min sambo hade när han var liten, jag köpte billiga vita ramar och satte dem i så blev det så här fint!



Och slutligen bjuder jag på en väldigt ostylad bild av dotterns rum ... så ser det allt som oftast ut ... om inte värre :)



Nu skall jag sätta mig i soffan med sambon som kollar på ett gammalt roligt avsnitt av "Fawlty Towers".

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Frida!
Vad fint! Kul att se såna där trolltavlor från barndomen, blir lite nostalgisk;)

Så du kommer från Rävlanda:) Där bor min sambos mamma, hon brukar oxå komma med oss till auktionerna.

Ha en trevlig fredag!
Kram Jenny

Skicka en kommentar