Recent Posts

fredag 20 november 2009

Julen närmar sig ...

Hej,

Igår var en stressig dag ... jag gick hemifrån fyra gånger ... hann med lite shoppning och klippte mig, vaccinerade dottern och senare på kvällen var det hem till Lisa för ett Mary Kay-party.



Trevliga Katja höll i partyt och visade alla "jag vill ha"-produkterna, men jag försöker hålla i plånboken lite så det blev bara ett läppglans. Men jag måste säga att ansiktet kändes slätt som en barnrumpa efteråt så när ekonomin tillåter så kanske man unnar sig lite fler produkter ...

Ja, som sagt julen närmar sig ... så nu pryds soffan här hemma av en fin julkudde från Åhléns ...



sedan kunde jag inte motstå den här julängeln som nu pryder bänken i dotterns rum.




Skönt att det är fredag idag ... ja, även om jag inte jobbar just nu så är det alltid roligare när sambon också är hemma ... om ett par timmar kommer han hem och har tagit vägen om Saluhallen för lite färsk tonfisk som skall tillagas med något gott till! Trevlig helg!

Vi ses!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Mmmmm vilka njutare ni är!!! Smarrigt värre!!!

Vet du vem som vann Guldblommans lotteri idag?? Jo - maken min! Han kom hem med en bamsig bukett som var så himla fin!!! Du har väl också lyckats kamma hem vinstlotten en gång där?

kram

Skicka en kommentar