Recent Posts

fredag 6 november 2009

Intervju och shopping ...

Hej,

Igår var jag och hämtade ut min Odd Molly blus och den var så fin som jag föreställt mig .... *ler* innan jag och dottern var och fikade och lekte hemma hos Lisa och Edwin.

Idag var det upp tidigt och iväg på en jobbintervju ... hoppas hoppas! Sedan var jag kvar i stan en stund själv utan barn och med en massa roliga affärer att kolla in .... på allt nytt som kommit in inför julen.

Bjuder på en bild av de fina sakerna jag köpt på Balders Hage, det blev alltså en massa småsaker inför julen ... längtar tills man kan börja pynta och fixa inför advent!




Annars har det ju varit lite förskylt för mig den här veckan, men sambon är fortfarande dålig med feber, hosta och halsont, vi skojar om att han kanske håller på att utvecklats till ett "svin" ... men det får vi väl inte hoppas ... *ler*, puss min älskling för att du skall bli frisk!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Åh så fint hjärta. Och fin ny bild i bannern!!!!

Vill också ut o shoppa... Får vänta med det där tills jag börjar tjäna pengar igen....

Är också förkyld. Mer än igår... Inte så ont i halsen idag dock, men lite muskelvärk, hosta o snoris.....

Håller tummen hårt för att jobbintervjun ska ge resultat!!!!!

Skicka en kommentar