Recent Posts

lördag 12 december 2009

Tjejkväll på stan ...

Hej,

Ja, igår var småbarnsmorsorna, Frida och Lisa, ute och gjorde Göteborg osäkert ... ;)

Börjar med min första dagens (eller egentligen gårdagens då) outfit ...

Lee-jeans och blus från Odd Molly (dottern kom med på ett hörn också).

Igår ja, så var jag och Lisa först och kollade på Så Olika, en bra tjejfilm! Sambon sa att något i stil med innan vid middagen "ja, det är bra att du går med någon annan och ser den" alltså = jag tänker då inte kolla på den ... och som sagt den är en bra film, men kanske just då en tjejfilm. :)

Sedan fortsatte vi till Barsidan och drack cider, hade härligt underbart tjejsnack ... du vet pratar kärlek, barn, sex, jobb och hur jobbiga och underbara karlar vi har ... ;)

Här är söta Lisa på Nivå igår!

Efter det så fortsatte vi till Nivå, ett ställe på Avenyn här i Gbg för Er som inte vet, och drack lite mer cider, forsatte vårt tjejsnack och dansande till sent på natten. Var hemma tre i natt ... så lite trött är jag allt idag, men ändå inte så farligt!


Vi måste definitivt ha sådana här fler roliga kvällar ute jag och Lisa, ser redan fram emot nästa ... :)

I eftermiddag/kväll ser jag fram emot att en massa kompisar kommer över för glögg och julpyssel, var jättelänge sedan vi alla sågs så det skall bli jättekul! Så nu blir det att städa upp lite och fixa iordning sig innan ...

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar