Recent Posts

tisdag 15 december 2009

Jul på Liseberg

Hej,

Tackar för alla gulliga kommentarer, det är ju Ni som gör det så roligt att blogga och som motiverar mig att fortsätta!

Nu är vi hemkomna från Liseberg och bjuder här på lite pics ...




(Märkte att sambon och Disa och Daniel också fastnade på bilden)

Tyvärr blir ju bilder aldrig så fina och kan inte ge samma känsla som att vara där! Vi hade jättetrevligt som vi alltid har med Disa och Daniel, medan barnen turas om att skrika ... :)

Nu sitter jag här med lite god fudge från Liseberg och myser, kan inte bestämma mig om jag skall sitta kvar här vid datorn och surfa runt eller om jag skall kolla på Bridget Jones dagbok på TV:n ... har sett den många ggr ... men är ju så bra!?

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

Frida sa...

Ja hon är verkligen the queen :) jag vill bara sitta och bläddra i boken och lukta på sidorna, helt underbar ju! :) sen så när jag luktat igenom hela boken så ska jag baka, oj va jag ska baka!!

KRAM

Catharina sa...

Då får du absolut pussa den lilla godingen och hälsa hans goa mamma så gott imorn. Fick ett sånt fint litet julkort med posten idag. Sötunge è han :) Kram på dig!

Skicka en kommentar