Recent Posts

tisdag 22 december 2009

Bättre humör ...

Hej,

Idag är jag på lite bättre humör, men julkänsla ... nä, den är inte här ännu iaf!

Fina bilder lånade från Cult Design för att försöka hitta the X-mas spirit!

Vid lunch idag var jag och Lisa och tränade medelgympa på Friskis & Svettis, var skönt att komma iväg, men inte så kul pass idag tyckte jag. Innan så träffades vi på vagnen in till stan och kollade runt i lite affärer, julklappar ... nope ... kläder till oss själva - me like!! Så det blev shopping och tjejsnack i centrala gbg ... inte konstigt att jag är på bättre humör idag *ler*

Imorgon blir det nog lite piffning inför julen här hemma när dottern är på förskolan och J kommer nog hem lite tidigare från jobbet, så det blir väl myskväll dan före dopparedagen.

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Jag tyckte inte heller passet var nån höjdare... :( Men men det blir bättre nästa gång hoppas jag! Vi får se - kanske redan på söndag!

Mmmm kläder till oss själva ja!! Me like tooooo!!!

Hoppas lite julstämning infinner sig idag, vännen och hoppas också att ni får en fantastisk julafton imorgon!!!

♥ Massa kramar från oss till er ♥

Hörs snart!!!

/L

Skicka en kommentar