Recent Posts

söndag 13 december 2009

Min helg ...

Hej,

Ser att min räknare verkligen börjar räkna upp, så roligt tycker jag att så många vill läsa om det jag skriver, tack alla!

Ja, får bli min helg i bilder nu då (förutom fredagskvällen som jag redan skrivit om). Igår hade vi vänner hemma på julpyssel ...

Mor och dotter bakar pepparkakor ... ja, du Virpi som jag sa nu behöver du inte bara läsa bloggen nu får du faktiskt vara med också!

... och pysslet var faktiskt det vi skulle äta:

* glögg
* glöggnötter
* pepparkakor (som vi bakade själva) med lingoncreme
* tunnbröd med paté och hjortron
* kanapéer med äpplen, sardeller och parmesan
(skulle någon vilja ha recepten så är det bara att maila)

Disa med Maija

Inga stajlade bilder här inte ... :)

Linda håller nytillskottet till släkten, Virpis lille Elias ... och skall ha en egen liten guldklimp om ett par månader!

Idag har vi varit på Maijas tvåårskalas! Maija är dotter till Disa och Daniel som är några av våra bästa vänner! Det skiljer bara fem månader mellan henne och vår lilla tös så jag och Disa var mammalediga samtidigt först och sedan var sambon och Daniel pappalediga samtidigt.


Kul att öppna paket tycker födelsedagsbarnet och tur att man får hjälp av mormor och faster!

Kul att bli sjungen för!

Gott med tårta!

Nu skall jag snart gå och lägga mig!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar