Recent Posts

tisdag 15 december 2009

Tjejkompisar!

Hej alla glada,

Tjejkompisar ger mig så mycket glädje och energi i livet, det finns ingenting bättre än att sitta och snacka med tjejkompisar!! Även om det absolut bästa är att träffas , gärna barnlediga med ett glas vin i handen, och tjöta halva natten ... så kan man ju nu även sitta och chatta, vilket är grymt bra i ett stressat liv med äkta makar, barn, jobb och städning.

Inatt satt jag och Lisa och chattade till klockan var över ett (!) och diskuterade allt mellan himmel och jord ... blev ett och annat LOL också. Jag och Lisa träffades först förra hösten när vi hamnade i samma BVC-grupp med våra små gullungar ... men det är ändå först den här hösten som vi börjat umgås på allvar ... och vi har grymt kul ihop!

Ikväll skall jag träffa en annan av mina bästa kompisar Disa, vi har varit kompisar i 25 år (usch vad gamla vi måste vara då *ler*) och gå på Liseberg ihop med våra sambor och barn, skall bli så trevligt! Jag och Disa var ju mammalediga ihop som jag skrev i ett annat inlägg, men nu blir det inte att vi träffas så jätteofta ... men det klumpar ju gärna ihop sig så idag blir det tredje gången på fyra dagar vi ses!

Min stackars sambo blir ju ofta förvirrad nuförtiden när jag pratar på om Disa/Lisa och han får ju alltid be mig specificera vem jag egentligen menar ... *ler*

Har många fler grymt roliga, trevliga, snygga och schyssta tjejkompisar, men som sagt tjejkompisar är det bästa som finns och ger mig en sådan energi i livet!!

Tycker inte Ni?

Vi hörs!

Kram Frida

2 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Åh va du är söööööt!!!!!!!!! Din kärlek är besvarad, vännen... ;) Kram

Catharina sa...

Så sant som det är sagt:) Man får aldrig för mycket av kärlek & energi ifrån dem man älskar och håller av. Kram på dig!

Skicka en kommentar