Recent Posts

söndag 27 december 2009

Hej,

Yippie, mitt humör stiger upp mot himlen, min favvoserie kommer med film nr 2 - Sex and the City 2 - me like!



Jag fullkomligen älskar serien, har alla avsnitt på DVD och har kollat på dem hur många ggr som helst, men tröttar aldrig! Hur kan man tröttna på fyra bästa tjejkompisar och girl-talk?! ;)

Jag har redan bokat in den 28 maj i kalendern och meddelat J att han får han vara hemma med dottern! Lisa vad gör du den 28 maj, lust att hänga med mig på bio och lite girlie-talk?

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Jaaaaa du, den 28 maj sitter förmodligen du o jag på en biosalong någonstans i Göteborg och asgarvar och mår jättebra!!! Därefter blir det säkert en drink nånstans... ;) Längtar redan!!!

Skicka en kommentar