Recent Posts

måndag 21 december 2009

Tappad, tappad kommer inte igen ... eller?

Hej,

Ja, jag har totalt tappat bort min julkänsla, innan och runt första advent var den på topp, men nu ingen alls! Har kollat in hos Er alla mina favvobloggar nu för att desperat försöka hitta den igen ... *ler*

Idag har jag bara gjort något så totalt tråkigt och osexigt som att åka till Maxi och storhandla ... inte ens vädret med snö som vräker ner, har säkert kommit en decimeter under natten, och ligger fint och lyser upp vårt Göteborg, tycks få mig i julstämning ... suck.

Kom på förut att vi t o m glömde att tända tredje ljuset igår ... vad händer egentligen :)

En liten bild för att muntra upp ett deprimerat inlägg ... haha

Imorgon skall jag träna med Lisa igen, skall iaf bli kul, och sedan blir det nog en snabblunch med lite tjejsnack innan det är dags att hämta lillan på förskolan! Mina stackars hyacinter är totalt överblommade, så det blir nog att införskaffa ett par nya imorgon, dock lämnade min snälla svärmor en julgrupp med ett par hyacinter när de passade dottern i onsdags!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Helene sa...

Hej!
Det är lätt att tappa suget ibland. Allt som har med julen att göra börjar så himla tidigt. Så det är väl inte konstigt att det blir lite uttjatat redan innan det egentligen börjat!?
Kram, Helene

Skicka en kommentar