Recent Posts

tisdag 23 mars 2010

Inte en dagens outfit ... av mig

Idag är jag en mycket trött bloggerska ... gick och la mig strax efter ett och klockan var inte ens sex när dottern tassade upp ur sängen! Helt och hållet mitt eget fel att jag gick och la mig så sent, men så svårt att avbryta när skrivinspirationen är på topp :)

När jag och Lisa chattade igår kväll så tyckte hon att jag skulle ha den nya tunikan från Gina som dagens outfit, men icke sa nicke, idag har jag inte gjort något mer avancerat än att tvätta håret, så det blir det inte. Såg i morse att jag faktiskt hade rödsprängda ögon, hoppas dagispersonalen bara jag trodde jag var trött och inte bakfull ... men ute och festa på en måndag, det var urminnes tider sedan, om det ens hänt :)

Men jag kan ju bjuda på en bild på tunikan iaf.


Får bli en dagens outfit på dottern istället, hur häftig bild fick jag inte på henne i morse? Går och snackar i "mobilen" lite coolt precis som vi vuxna :)

Body och klänning ärvda Lindex-kläder och de svarta tajtsen är nyinköpta från Lindex.

Nä, nu skall jag söka och ringa på lite jobb och sedan får det nog bli lite städning här hemma (om jag inte somnar först)!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar