Recent Posts

måndag 22 mars 2010

Ett säkert vårtecken!

Ja, idag åkte jag förbi Avenyn här i Göteborg och nu börjar de bygga uteserveringarna - ett säkert vårtecken!

Igår hände en lite incident med min nya Iphone, satte i kontakten i väggen och det sprakade till och två proppar gick!! Men allt verkade ok, så jag laddade i några timmar, men på spårvagnen senare säger J vad lite batteri du har ... tydligen är laddaren trasig, laddar inte :(

Så idag fick jag och dottern bege oss in till stan för att besöka Telenorbutiken, sedan blev det en god creamcheesebagel och en chailatte på Espresso House för som sagt jag är ju beroende :) Hittade en fin tunika på Gina för bara 49 spänn också!

Ikväll har jag varit på ett roligt step-up pass igen (blev inget förra veckan) ... men saknade dig Lisa! Just nu chattar faktiskt jag och Lisa och hon har precis skickat iväg en beställning till HM och där slank det ner en fin tröja till mig också!

Bild lånad från HM.com.

Visst är den fin och somrig ... åh jag längtar till jag kan använda min nya jacka från Bubbleroom, mina snygga pumps och den här kanske!!

Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Underbart med uteserveringar och ett vårtecken så säkert som något. Verkar lagom med 49 spänn för en tunika. Sånt gillar vi & snygg var den också såg jag på den andra bilden:) Kram på dig!

Skicka en kommentar