Recent Posts

måndag 8 mars 2010

Äntligen måndag igen!!!

Ja, det blir ett kort inlägg, jag och dottern har varit hemma idag bara, för måndagar är hennes "fria dag" från förskolan.

Skor ja, några sådana har ännu inte blivit inköpta, men jag längtar som en galning tills det är riktigt vårväder och man kan gå i fina och gärna högklackade skor! Vet faktiskt inte om jag vågar mig på mina högklackade kängor i det här halkiga vädret, vill ju inte dratta på ändan precis :)

Nu ikväll så har jag äntligen varit på Step-up igen, var nog tre veckor sedan sist tror jag. Det är ju samma kille som håller i måndagarnas pass och nu har jag varit så många gånger att passet riktigt sitter, jag får sådan enorm andrenalinkick av att verkligen träna skiten ur mig själv - I love it!!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar