Recent Posts

söndag 22 augusti 2010

Malvas dopdag!

Idag har vi varit på min yngsta brorsdotter Malvas dop ... puh det är tredje dopet på några månader, det föds och döps bebisar på löpande band verkar det som! :)

Men idag var söta Malvas dag med traditionsenligt dop i kyrkan och sedan bjöds det på god mat med kaffe och tårta! Min svägerska Elin är så duktig så självklart var i stort sett allt hembakat - mums!

Min bror och svägerska med lilla Malva i kyrkan!

Sötnosen som hade huvudrollen idag ... lyckas tom fånga ett leende!

Och en busig storasyster :)

Japp då är det upp och jobba imorgon igen då ... förstår inte hur snabbt en helg går, det var ju inte länge sedan jag stod där på Barsidan med Lisa jämte och en cider i min hand :)

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar