Recent Posts

onsdag 25 augusti 2010

En award!

God onsdagskväll!

Idag är jag glad för jag har fått en award av snälla Catharina! Vi känner varandra men ändå inte kan man säga ... vi har träffats en gång för ca ett decennium sedan, men det minns iaf jag knappt, genom min vän Jennie som är tillsammans med Cath´s bror. Men det är nu sista året som vi har fått kontakt via våra bloggar och är nu vänner på fejjan ... så kan livet gå och det är väl helt underbart, eller hur?!

När man får den här fina utmärkelsen så skall man kopiera bilden och lägga den på sin egen blogg, sedan länkar man till den man fick den av och skriver 7 intressanta (!) saker om sig själv. Sedan skall man skicka den vidare till 7 andra fina, underbara bloggare man gillar och läser.

7 intressanta saker om Frida/Det ljuva livet i stan

  1. Jag är världens lataste pedant :)
  2. Jag älskar att skriva och skriver just nu på min fjärde bok (nope ingen helt färdigskriven eller publicerad)!
  3. Jag tror inte jag skulle kunna leva utan choklad med nötter i ... t ex Helnöt mmm!
  4. Har inte rökt en cigarett i mitt liv (bara smart eller otroligt feg, vad vet jag?)
  5. Min mamma heter Birgitta, precis som jag.
  6. Jag började min karriär på samma bemanningsföretag som jag just nu jobbar för.
  7. Älskar att träna, men kan knappast kalla mig själv träningsnarkoman!

Awarden skickar jag vidare till några av mina favvobloggare ... en salig blandning ...

Lisa - what would a girl do without her best girlfriend?

House of Philia - för att Philia bjuder på sig själv i en inspirerande blogg om mode, inredning, mat, träning blandat med det viktigaste i livet - barnen!

Anna Hibbs - för att hon fullständigt bjuder på sig själv och ger oss vanliga dödliga en inblick i sitt galna liv kring Stureplan och vågar säga det högt som andra bara tänker - politiskt korrekt I think not! (Tror förvisso inte hon bloggar i den kategorin som brukar skicka awarder till varandra, men hon får en ändå).

En mammas dagbok - för att Camilla bjuder på en härlig blogg om en helt vanlig 2-barns mamma!

Sofis snapshots - för att hon bjuder på en inblick i sitt glamourösa liv i New York, men framförallt för att hon skrivit den underbara boken Elsas Mode! (är nog inte heller i "rätt" kategori för awarder, men gillar man så gör man :) )

Fru Jarholt - för att Nina är en jävligt go tjej som via bloggen bjuder på det mesta ur sitt liv helt enkelt!

Malenami - en snygg finska med världens snyggaste klädstil!

Japp, då fick vi ihop 7 härliga bloggtjejer (var är bloggkillarna?)! Nu god natt så hörs vi en annan dag!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar