Recent Posts

onsdag 4 augusti 2010

En slapp onsdag ... med lite fix

God kväll!

Här är allt lite slappt precis som det bör på semestern, men har tvättat och fixat lite. Och faktiskt fått upp ett par saker på köksväggen som jag bara väntat på att få gjort i 3 år (!) ... men det visar jag en annan dag (måste ju stajla lite fint först), så nu bjuder jag på lite pics från lördagens Sommarkrysset på Grönan istället!

Nya Grease-ensamblen med Marie Serneholt och Sebastian Karlsson samt bl a Sara Sommerfelt.

Snyggingen Martin Stenmarck.

Söta Lena Meyer-Landrut som vann Eurovision.

Och Bonde söker fru-Peter Gustafsson och Ankie Bagger som sjöng den officiella Pride-låten i år.

Nu sitter jag och myser med en kopp te efter att ha kollat på kvällens spännande avsnitt av Livvakterna.

Imorgon blir en rolig dag, först på förmiddagen så skall jag och Lisa åka till Ikea med barnen och på kvällen så skall jag och Disa ha en barnledig kväll med god mat, lite vin och en massa tjejsnack - me like!! Och ja, de heter faktiskt Lisa och Disa, inga stavfel här inte ... snacka om att min stackars J är allmänt förvirrad ibland när jag tjötar på för han vet inte vem jag snackar om :)

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar