Recent Posts

tisdag 10 augusti 2010

Blommor i vardagen!

Long time no see ... dagarna går så fort och nu när man börjat jobba igen så går de ännu fortare!

Idag när jag kom hem från jobbet så kom dottern springande med en bukett blommor .... J hade köpt den till mig för att jag fått reda på att mitt uppdrag på jobbet förlängs med två månader - mina älsklingar!


Bjuder på ett härligt klipp från min absoluta favvoserie - SATC of course!





Jag har världens bästa tjejkompisar, men ibland skulle jag vilja vara en av tjejerna i SATC och få leva deras häftiga liv ... lite knäpp jag vet :)

Men som i klippet ... det är en dödssynd att glömma sina tjejkompisar ... för hur överlever man utan dem när livet är som bäst eller värst?! Händer något roligt i livet så måste man bara slå en pling till bästa tjejkompisen och berätta (har faktiskt hänt att jag berättat för Lisa innan J ... en annan dödsynd eller?) Och när livet är så där pissigt som det är ibland, jobbarkompisarna eller chefen är "a pain in the ass", man blir dumpad av pojkvännen, bråkar med sambon eller barnen bara är SÅ jobbiga då måste man bara så älta allt jobbigt med bästa tjejkompisen en stund för då känns plötsligt allt inte riktigt lika jobbigt längre, eller hur?!

God natt, vi hörs! Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Åh vännen, vilket härligt inlägg!!!! Bamsegrattis till förlängningen på jobbet! Underbart!! Ännu en grej att fira över en after work!! Kraaam <3

Skicka en kommentar