Recent Posts

lördag 22 maj 2010

Shoes, shoes, shoes ....

Ja, häromdagen fick alla sommarskor dammas av när den underbara sommarvärmen plötsligt slog till! Så här kommer mina nya och gamla favvoskor ... hihi ni får stå ut med att se mina fötter agera modell också :)

Bekväma och snygga vår/sommarskor från Ecco som införskaffades förra året.

Ballerinaskor från någon av de stora kedjorna som hängt med några år.

Ett par riktiga favoriter, snygga och bekväma sandaler från Ecco, perfekta när man är i Stockholm på sommaren, man kan gå hur långt som helst i de här skorna!

Skitsnygga skor med lite klack som jag inte ens minns var jag köpt dem.

Och så klart de nya skorna, faktiskt än så länge helt oanvända, som är grymt snygga och som jag hoppas kommer bli nya favvisar!

Ja, detta är iaf mina favoriter, och skor som jag gillar, men som sagt smaken är ju som baken delad :)

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar