Recent Posts

tisdag 4 maj 2010

En kortis ...

Hej,

Idag har jag haft en ganska skum dag ... haft både samtal med potentiella arbetsgivare och ett långt samtal med min handläggare på AF ... känner mig mest lite allmänt förvirrad om vad jag skall tro, tycka och tänka om saker och ting just nu :(

Så till något roligare istället, jag tror jag nämnde att jag köpt en ny väska för ett tag sedan, så här kommer en bild på den ...

Är det bara jag som tycker jag ser lite sleten ut idag och då ser man inte ens ansiktet?! :)

En samling väskor, den nya är köpt på Åhléns inget speciellt märke och två andra favvoväskor den stora från DKNY och en liten från Louis Vuitton (ej äkta). Ps. Inget styling idag heller, därav paraplyt. Ds.

Nä, nu får jag pysa iväg och hämta dottern på förskolan! Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar