Recent Posts

måndag 10 maj 2010

Nya träningskläder!

Ja, nu har jag äntligen fått tummen ur och köpt lite nya träningskläder ... till ett kanonpris dessutom!

I torsdags såg jag en annons i Metro att Stadium hade rea så efter intervjun så trillade jag in på Stadium på Frölunda Torg och hittade ett par träningsbyxor och en snyggt linne till. Visst behöver man inte ha något speciellt på sig när man tränar, men som alltid är det skönare och mer bekvämt att ha på sig något man känner sig lite snygg i!


Nu behöver jag bara investera i en ny träningsbehå också, för min är ganska sunkig efter år av svettande och tvättande ... hihi mer info än ni vill veta kanske :)

Just nu sitter jag och tar det lugnt vid datorn med en kladdkakemuffins och dottern sover ... har varit några hektiska dagar nu i helgen, men de får jag berätta mer om senare!

Ikväll bär det av till Friskis för ett step-up pass, kommer sakna Lisa dock för hon kommer springa/lunka/gå (hennes egna ord) Vårruset istället. Förhoppningsvis är den ordinarie tränaren tillbaka idag, alltid roligt, men det är en sådan otrolig energikick att kunna passet och kunna ta ut sig till max med adrenalinet pumpande i kroppen i takt med musiken!!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar