Recent Posts

onsdag 12 maj 2010

Hello I´m Frida and I´m an shopoholic :)

Ja, det är väl bara att erkänna jag gillar att shoppa! Men jag måste faktiskt säga att jag nu för tiden som arbetslös tänker efter både en och två gånger innan jag handlar eller faktiskt inte köper alls. Men ibland så är varan och priset så lockande att man handlar ändå, igår var tanken att jag skulle beställa lite nytt till dottern på hm.com, vilket jag gjorde också så klart, men det slank med en hel del till mig också :)

Några billiga och snygga toppar är alltid bra att ha, ett snyggt skärp piffar upp vilken tråkig outfit som helst :) Ett par nya gardiner till sovrummen blev det också!

Och en sådan här sötnos kommer dottern att bli i sommar med fin tunika och korta leggins (+ lite annat fint)!

Alla bilder lånade från HM.com.

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar