Recent Posts

onsdag 12 maj 2010

Jag längtar såååå ... men det börjar närma sig!!

Ja, som jag bloggat om tidigare så längtar jag till den 28:e maj då det bio och självklart Sex and the City 2! Jag och Lisa har pratat i månader (!) nu om hur kul det skall bli att få se den nya SATC filmen och sedan skall vi ut och dansa natten lång på något trevligt ställe här i Göteborg (blir ju inte så ofta nu förtiden med småbarn)!

Idag släpptes äntligen biljetterna iaf ... så det börjar närma sig. Ev. skall Lisa ta med sig en tjej som hon pluggade med också, så det blir en riktig tjejkväll!



Jag ser framför mig en ljummen kväll i slutet på maj då man äntligen kan ha på sig lite tunna och somriga kläder ... vem vet får kanske tom användning för de här skorna som jag inte ens använt ännu?! Men kan ju likaväl bli ösregn och blåst från sidan (vanligt här i Gbg), men kul kommer vi ha i vilket fall som helst!!

Vi hörs! Kram Frida

1 kommentarer:

Catharina sa...

Mysigt med tjejkväll sådär.... Själv tillhör jag den ovanliga sällsynta skaran som har haft noll koll på Sex in the city genom åren. Jag såg den första filmen och det var hör & häpna första gången jag såg brudarna:) Konstigt men sant:)

Skicka en kommentar