Recent Posts

söndag 16 maj 2010

OMG ... vilket plagg!!

Kollade precis in på DKNYs hemsida och hittade det mest användbara plagget jag någonsin sett!!


Här är ett sätt att knyta den här "cozyn" som de kallar det, det finns alltså 12 sätt att använda, knyta, drapera det här plagget på ... och i 12 olika färger, snacka om att kunna variera ett och samma plagg!! Finns beskrivningar på alla de olika sätten att använda den på hemsidan, kolla in här.

Mina favoritsätt är de här:

Alla bilder lånade från DKNY.com.

Till nackdelen då ... ja, priset på 195 dollar är lite väl saftigt för mig iaf och att det bara är kemtvätt kanske inte är det mest praktiskt för en småbarnsmamma som jag då :)

Men alltid lite kul att kolla runt, har faktiskt varken köpt eller haft tanken på att köpa något plagg från DKNY, men jag är svag för deras väskor så jag har en väska och en plånbok! Och någon "cozy" lär det nog inte bli trots att det låter som ett väldigt mysigt plagg :)

Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar