Recent Posts

torsdag 29 april 2010

Nu kommer det!

Hej igen sköna torsdag ...
nu hoppas jag att jag får till det inlägget som misslyckades tidigare idag?!

Klänningen från Gina, ser lite vid och konstig ut på bilden, men när den kommer på så är den riktigt söt!

Tänkte annars visa Er några av mina favoritsmycken ... även om det var stört omöjligt att ta icke suddiga kort ...


Ringen, från Edblad & Co, jag själv valde ut som 32-årspresent, tycker den är skitsnygg! Jag stod den 1 aug 2009 i en butik i ett regnigt Waxholm och sa till min mamma den här vill jag ha ... sagt och gjort ringde hem till J och sa att jag hittat min födelsedagspresent ... han kollade av så den inte kostade för mycket annars var det fritt fram att handla :)

Armbandet är ett billigt från någon av de stora klädkedjorna, gillar det skarpt, enkelt men ändå lite "bling bling"! På kronan står det "Pearls for girls". Nackdelen är att det hänt ett par gånger att det knäppt upp sig själv när man drar av sig en tröja, men hittentills så har jag inte tappat bort det, hoppas hoppas :)

Annars måste jag ju självklart säga att min förlovningsring är ett favvosmycke, jag och J har varit förlovade i 5 år i sommar och tillsammans i 12 år till hösten!


Vi hörs!

Kram Frida

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vilken fin blogg du har, ramlar in här för första gången och är störtförtjust! Och det är väldigt fina kläder & smycken du visar upp - helt i min stil.

Och sen får jag gratulera till att du och kärleken har hängt ihop så länge! :)

Ha en fin helg!

Skicka en kommentar