Recent Posts

torsdag 22 april 2010

Mmm, I´m in love!

Ja, den här helt underbart ljuvliga lägenheten som just nu finns till salu hos Alvhem Mäkleri har jag kärat ner mig i!! Kolla bara in bilderna nedan och det finns ännu fler här!

Det här köket hade jag velat ha, kolla in den häftiga utgången till balkongen som också är mmm ...

Men om jag kärar ner mig i balkongen så tror jag J imponeras mer av vinkylen :)

Alla bilder lånade från Alvhem Mäkleri & Interiör.

Ja, hade man klarat sig med en tvåa och speciellt hade 3 mille på banken så!

Problemet är bara att även om jag skulle bo i den här lägenheten så skulle det ALDRIG se så här fint och städat ut för hos oss samsas disk, leksaker, post och dammråttor i en salig röra :)

Vi hörs!

Kram Frida

3 kommentarer:

Familjen sa...

Hej Frida :)

Roligt att du tycker om det hemmet för vi bor där :) Å jag heter oxå Frida :) Å ja, vi trivs kanon och vill INTE flytta men vi har köpt hus!

Trevlig helg och en stor kram för dina fina ord:)

[ lilla fru werner ] sa...

Wow vilket läckert hem och ännu mera wow att hon som bor där har kommenterat här!! Haha så kul!!

Familjen sa...

Du var nog inne på min vanliga blogg;) jag har en bygga hus blogg oxå:) den heter silvertärnan! Kram Frida

Skicka en kommentar