Recent Posts

torsdag 22 april 2010

Igår och idag ...

Hej alla glada i den soliga vårvädret!

Här är det busy busy ... igår var jag på en intervju på förmiddagen, sedan lite shopping och en lunch med Lisa på Espresso House och sedan en intervju till!

Idag har jag bakat Leilas goda dumlemuffins för Nilla var här och fikade, för en gångs skull så var båda barnen på förskolan och mammorna kunde sitta ner i lugn och ro, äta och dricka gott och tjöta!


Missat helt att visa Er de fina muffinsformarna och de fina disktrasorna jag köpt ... ja, lite skumt är det ju att gå in i en klädaffär, KappAhl, och komma ut med bak- och kökssaker, men det var det som hände när jag kollade in deras Vintage Stories-serie för ett par veckor sedan! :)

Var helt omöjligt att få till en bra bild på muffinsarna, formarna är iaf Vintage Stories :)

Mugg och kanna, Green Gate, köpta i favvobutiken Balders Hage. Kannan har jag nog också missat att visa men den kunde jag inte bara motstå när jag såg den stå där lite dammig men för ynka hundralappen!

Imorgon skall jag på en intervju till ... hoppas hoppas! Den är på eftermiddagen i en grannkommun och J skall på någon kundfest med sitt jobb så mamma får hoppa in som barnvakt imorgon. Skönt med fredag iaf, även om jag inte jobbar för tillfället.

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar