Recent Posts

torsdag 29 april 2010

Lite blandat en torsdag i april ...

Hej alla glada, i dag är det torsdag och mulet och regnigt här i Göteborg, inte nice alls!

Något annat som inte är nice är när internet slutar funka hela tiden, flera timmar igår kväll och nu också ... ggr ... men som tur är kan jag köra de flesta sidor via Iphonens nät istället!!

Börjar med ett par eviga frågor ... varför vill man ha det man inte kan få ... och varför har man inget att ta på sig, även om man har en garderob full med kläder??

Jag tänkte visa Er en underbar tunika från Odd Molly, men nu kan jag inte ens få upp deras sida ... grr .. inte nog med att jag inte har pengar till att köpa den, nu kan jag inte ens sitta och dregla framför datorn :(

Men något jag kan visa Er är en klänning från Gina Tricot jag köpte förra veckan för bara en hundralapp ... nähä inte det heller, kan inte infoga bilder, ja livet är riktigt underbart just nu!

Det här som var tanken att bli ett härligt inspirationsinlägg, föll platt till marken och blev ett tråkinlägg istället :(

Snart beger jag mig till stan för ett medelpass på Friskis, så jag får väl köra järnet då för att få ur mig lite aggressioner!!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar