Recent Posts

onsdag 7 april 2010

Planer och en massa letande ...

Hej alla glada, idag är det onsdag och påsken är över!

Fick en chock när jag var inne på Bloglovin´och såg att jag inte skrivit ett inlägg på 6 dygn ... hm är jag sjuk eller ... ja, faktiskt har åkt på en förkylning, men bara de sista dagarna så jag kan inte riktigt skylla på den att jag inte bloggat något under påsken :)

Ja, som jag skrev förra veckan så kommer vi få tillbaka en hel del på skatten så nu planeras det resa av bara den ... har suttit i dagar (känns det som) och surfat runt på alla resebolagens hemsidor, kollat hotell, jämfört priser och bara drömt sig bort!

Bild lånad från Ving.se.

Just nu lutar det åt att vi åker en vecka till Kreta i augusti eller september, men inte helt bestämt ännu ... hm, jag kan faktiskt se mig själv på stranden där (bilden ovan) liggande i en solstol, med en drink i handen och lyssna på havets kluckande :)

Nja, det lär nog snarare bli, som alltid på charterresmål, en massa folk och springa efter dottern så hon varken springer bort eller ut i havet! Men lite solande, shoppande, lite utflykter och naturligtvis god mat och dryck lär det ju bli!!

Vi hörs!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar