Recent Posts

onsdag 2 juni 2010

Never to many boxes ...

Någon som håller med mig? Man kan aldrig ha för många boxar i olika storlekar för olika ändåmål, för man tycks ändå alltid behöva någon till ... till någon förvaring ... någonstans i huset!

De här två snyggingarna köpte jag igår på Panduro till ett jättebra pris dessutom. De heter "Flamingo Box", helt enkelt för att det finns flamingos på sidorna av boxen och har randiga lock. Förvaring i dem och var de skall stå? Så långt har jag inte funderat ut ännu, men tror inte det skall vara något problem med att lösa det :)


Jag har letat lite efter ett fint pennskrin att förvara dotterns kritor i (de där pappförpackningarna tycks alltid gå sönder) och hade hittat ett fint på Panduros hemsida, där jag först även hittade boxarna, men det fanns tydligen bara på hemsidan att köpa :(

Men skam den som ger sig ... tog en tur till Balders Hage och fann direkt vad jag sökt efter och självklart var det ett pennskrin från Green Gate! Hittade även en fin liten box med färgade pennor till dottern.


Vi hörs! Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar