Recent Posts

söndag 20 juni 2010

Bröllopsyran!!

Ja, det är väl knappast någon som missat vilken dag det är idag ... men själv har jag faktiskt inte hunnit kolla så mycket för vi har varit på dop idag, så själva vigseln mellan Victoria och Daniel såg jag ett par timmar efter!

Jag kan knappast räknas som någon äkta rojalist, men tycker ändå det är lite kul att följa med vad som händer i vårt kungahus och självklart har ju bröllopet varit extra kul att följa med alla sina program på TV. Sedan är jag väl en riktigt sucker för kärlek och det verkar ju vara äkta kärlek mellan vår kronprinsessa och vår, numera nya prins, Daniel!



Tycker det var en fin vigsel och kan väl inte låta bli att känna att ja, jag skulle nog också vilja gifta mig någon dag, få stå där i vit långklänning i kyrkan och säga ja för evigt! I höst har vi varit tillsammans jag och min kära J i tolv år, om några veckor varit förlovade i fem år så vi får väl se någon vacker dag?! Det råder inte den minsta bröllopsfeber i vår bekantskapskrets, det är faktiskt inte ett enda par som är gifta, alla är bara sambor och en del förlovade ... om några kanske vill haka på trenden, bröllopsyran efter Victoria och Daniel ... så kanske, kanske vi kan få tummen ur också :)



Den här bilden gillar jag på Victoria, hon ser både jättelycklig ut och ut som vilken vanlig sprallig tjej som helst! Men det klart vi vanliga dödliga får ju inte stå och vinka på en balkong med hundratusentals glada människor nedanför på vår bröllopsdag :)

Vi hörs och god natt!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar