Recent Posts

måndag 7 juni 2010

My weekend!

Hej, haft en riktigt nice weekend, därav inga blogginlägg :)

I fredags var Lisa, Christian och Edwin här på middag, J lagade underbar mat som vanligt! Han grillade ett par olika sorters kött och till hade vi ungsrostad potatis, grönsaker och tre sorters olika röror ... hur gott som helst! Alla andra drack, enligt utsago en god Cabernet Sauvignon, medan jag höll mig till öl. Till efterrätt hade J gjort en underbart god mascarpone- och limekräm med chokladtryffel som serverades med färska blåbär och hallon och så drack vi lite bubblande Asti till. Barnen tyckte mest det var roligt att busa med varandra. Vädret var också riktigt härligt så det blev en del häng på balkongen ... både för oss vuxna och barnen :)

Den fina presenten från vännerna, sååå fin kruka!

Faktiskt hade vi så trevligt att jag inte fick fram kameran ens gång ... förens det bjöds på en liten show precis utanför vår balkong ... det var nämnligen så att en luftballong nästan åkte in i masterna på det lokala vattentornet!

Hihi den enda bilden jag lyckades knäppa av familjen Werner :)

I lördags var jag, Lisa och Edwin på Ikea (dottern hade fått feber igen (!) så hon fick vara hemma med sin pappa). Jag kom redan när Edwin sov så jag och Lisa fick oss lite fika och tjejsnack innan vi susade iväg mot Kållered. Köpte lite smått och gott, bland annat en sån här:

Bild lånad från Ikeas hemsida ... får styla med lite blommor en annan dag :)

Nä, nu är det snart läggdags!

Vi hörs! Kram Frida

1 kommentarer:

[ lilla fru werner ] sa...

Ja helgen var helt grym!!!!!!!

Skicka en kommentar