Recent Posts

torsdag 10 november 2011

Time flies ...

Ja, herregud redan en vecka sedan jag skrev ett inlägg ... fattar verkligen inte var tiden tar vägen liksom?!

Idag bjuder jag på lite pics från vardagsrummet, insett att jag inte visat bilder därifrån på två år!!



Soffa, fotpall, vitrinskåp och bord från Ikea. TV-bänk EM tror jag. Skinnpuffen köpt på en resa i Tunisien och tavlan är DIY av det superfina (och may I say svindyra) tyget Bantie!


Kuddar från Åhléns och Indiska.


Nån bloggis som kan ge mig TIPS på vad jag skall ha i det vänstra som ni nu ser supertrista hörnet där en ekmönstrad tidningsförvaring nu står? 

Jämte är en rundad vägg som jag har haft tankar om att sätta upp någon typ wallie på eller nåt men inte fått tummen ur (ännu). Och hörnet hade jag en idé om ett olivträd, men mitt bara stendog! :(




Ja, om ni vill se hur det såg ut innan i vardagsrummet så kolla här (och ja, det har hänt en del sen dess och bara till det bättre enligt mig iaf).

Nä, nu är det natti natt för min del, imorgon väntar en spännande dag med en lunch med Lisa bland annat!

Kram Frida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar